منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 379
بازدید کل : 99918
تعداد مطالب : 255
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1






ضربه کیتو KIATO :(کیستی تو)
کیتو در کانگ فو توآ به ضربه مستقیم پا از جلو گفته می شود و اولین تکنیک پایی است که همراه می آموزد.نکته ای که بسیار با اهمیت است اینکه تمامی تکنیک های کانگ فو توآ توام با دوران بوده و در مدارهای هندسی اجرا می گردند،لذا حتی ضربه ای مانند کیتو نیز باید همراه با دوران در ناحیه کپل و زانو اجرا شود . یعنی هم از نیروی مستقیم و هم نیروی دورانی استفاده نمود(امری که در عمل زیاد جدی گرفته نمی شود):

k=1/2 mv2 k=Iω2

I= ممان اینرسی ω=سرعت زاویه ای V= سرعت خطی k=انرژی جنبشی

در معنا: کیتو را می توان به دو صورت تفسیر نمود یکی از جنبه ضربه ای که نواخته می شود و این ضربه ای سهمگین و نهیبی است به دشمن نادان و حریف متجاوز که تو کیستی که در برابر حق عرض اندام نمایی؟

دوم جنبه خود سازی و درونی آن است که همراه با هر ضربه بایستی سفری به درون خود کند و از خود بپرسد که کیست و درکجای این عالم قرار دارد و بدین سان پرسش از خود را آغاز نماید.

اصولاً تمامی تکنیک ها در کانگ فو توآ‌21 بر مبنای چنین فلسفه ای بنیان شده اند. و بیان این فلسفه ها توام  با ضمیر ناخود آگاه همراه است و رفته رفته همراه در می یابد که هدفی فراتر از یاد گرفتن چند ضربه دست و پا در میان است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: همراه طریقت دانایی تاريخ: دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

با سلام وعرض خوش آمدگويي خدمت همراهان و دوستان عزیز امیدوارم از مطالب وبلاگ استفاده و خوشتون اومده باشه .از شما میخوام نظرات انتقادات و پیشنهاداتتونو برامون ارسال کنید ممنون میشیم ما را همراهی کنید توآ سبک جهانی کانگ فوتوآ-21 با بهره گیری از روشهای علمی و عملی هفت مایگاه تکاملی(توآ-21)

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to toa21shahinshahr.LoxBlog.Com | Template By: h.tarrah